Ild i lejlighed i Havredal.

Salman Top
Arkivfoto - Alarm112Midtjylland.

Klokken 19:17 blev Midtjysk Brand & Redning fra Karup kaldt til Ulvedalsvej i Havredal.

En beboer havde sat mad over og havde glemt det.

Det resulterede i at komfur, emhætte og en del af køkkenet brændte. Desuden er hele lejligheden røg og sodskadet.

Indsatsleder Lars Erik Møller Leth oplyser, at man var nødt til at indsætte røgdykkere, da man frygtede, at beboeren var i lejligheden; men kort efter kom han kørende, så ingen kom til skade ved branden.

Arkivfoto.

 

Saunagus Danmark 2018
Saunagus Danmark 2018

Be the first to comment

Leave a Reply